- Travel Compass
- Τηλέφωνο: (00359) 884208005
- Τηλέφωνο: 6946 862459
- Ώρες λειτουργίας: 09:00 – 19:00
- info@travelcompass.gr
Η σύμβαση της κράτησης σας πραγματοποιείται με την ιστοσελίδα travelcompass.gr, που δεσμεύεται να σας προσφέρει τις διάφορες υπηρεσίες που αποτελούν μέρος του ταξιδιού σας, και εσάς, του Πελάτη (εφεξής ο Ταξιδιώτης).
Μια κράτηση θεωρείται έγκυρη μόνο εφόσον καταβληθεί το σχετικό προσυμφωνηθέν τίμημα εντός του προκαθορισμένου χρονοδιαγράμματος και επιβεβαιωθούν οι υπηρεσίες μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (info@travelcompass.gr). Τότε μόνο υπάρχει σύμβαση ανάμεσα στον Ταξιδιώτη και τη TC. Οι αναφερόμενοι όροι συμμετοχής επιβάλλονται στη TC από τους επιμέρους προμηθευτές.
ΕΥΘΥΝΕΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ
Η Travel Compass δεν διαθέτει το δικό της στόλο πλοίων ή αεροπλάνων ούτε τα δικά της ξενοδοχειακά συγκροτήματα προκειμένου να ευθύνεται για τη σωστή ή μη λειτουργία τους. Ο ρόλος της είναι καθαρά μεσολαβητικός με σκοπό την παροχή υπηρεσιών προς τους Ταξιδιώτες και γι’αυτό οι ευθύνες του εντοπίζονται αμιγώς σε θέματα που αφορούν οργανωτικές αδυναμίες ή/και παραλείψεις. Η TC σε καμία περίπτωση δεν κάνει κατάχρηση των ελαφρυντικών που συνεπάγεται ο μεσολαβητικός της ρόλος και καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια, ώστε να ανταποκριθεί στις προσδοκίες των Ταξιδιωτών. Ωστόσο, δεν ευθύνεται σε καμία περίπτωση για ανωμαλίες που ενδέχεται να προκύψουν, τις οποίες δεν είναι σε θέση να προβλέψει ή/και να ελέγξει με τρόπο αποτελεσματικό όπως και, μεταξύ άλλων:
Για οποιοδήποτε πρόβλημα παρουσιαστεί ο Ταξιδιώτης οφείλει να ενημερώσει γραπτώς τη TC το συντομότερο δυνατόν προκειμένου να δοθεί χρόνος στην εξεύρεση λύσεως του προβλήματος. Οποιαδήποτε διαμαρτυρία ή απαίτηση ή παράπονο πρέπει να απευθύνεται προς τη TC αμέσως μετά την επιστροφή του ταξιδιού, συνοδευόμενη από τα σχετικά έγγραφα και δικαιολογητικά, και όχι αργότερα από διάστημα επτά (07) εργάσιμων ημερών. Σε επιστολές που θα αποσταλούν μετά το πέρας της ανωτέρω προθεσμίας η TC διατηρεί το δικαίωμα να μην απαντήσει.
Η TC δεν θα έχει καμία απολύτως ευθύνη αποζημίωσης για ζημιές που τυχόν προκληθούν στον Ταξιδιώτη εφόσον οι ζημιές αυτές προέρχονται από πράξεις ή παραλείψεις: α) του ίδιου του πελάτη, β) τρίτου προσώπου ξένου προς την παροχή των υπηρεσιών που προβλέπονται στη σύμβαση και που οι συμβαλλόμενοι δεν θα μπορούσαν να τις προβλέψουν ή να τις αποφύγουν, γ) από ανωτέρα βία.
Σε κάθε περίπτωση, η TC θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια και θα προσφέρει κάθε δυνατή βοήθεια στο μέτρο των δυνατοτήτων της, ούτως ώστε τέτοιες καταστάσεις να αντιμετωπιστούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΩΝ
Για όλους τους Ταξιδιώτες απαιτείται η κατοχή ισχύοντος διαβατηρίου.
Ο κάθε Ταξιδιώτης είναι υπεύθυνος για την έκδοση, την ισχύ, την εγκυρότητα και τη θεώρηση των ταξιδιωτικών του εγγράφων (διαβατηρίων, αδειών παραμονής και εργασίας κ.α.), που απαιτούνται για την αναχώρηση, διέλευση και παραμονή στις χώρες που περιλαμβάνει το ταξίδι, καθώς και για την επιστροφή τους (για όσους χρειάζεται) στην Ελλάδα.
Οι Ταξιδιώτες είναι υπεύθυνοι για τις πράξεις των παιδιών που συνοδεύουν και πρέπει να τα εποπτεύουν ανελλιπώς σε όλο το ταξίδι για την ασφάλεια και συμπεριφορά τους. Στην περίπτωση που ο Ταξιδιώτης διακόψει το ταξίδι του με δική του απόφαση και αποχωρίσει από το ξενοδοχείο, δεν δικαιούται καμία περαιτέρω υπηρεσία ή αποζημίωση και η ευθύνη και τα έξοδα οποιασδήποτε μετακίνησής του, βαρύνουν αποκλειστικά τον ίδιο.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Πολλά ταξίδια ενδέχεται να προκαλέσουν διαταραχές στη φυσιολογική λειτουργία του οργανισμού των Ταξιδιωτών, ιδιαίτερα τα ταξίδια σε περιοχές με ακραίες συνθήκες θερμοκρασίας (ψύχος, καύσωνας), ή σε τροπικές και περισσότερο ευαίσθητες ή νοσογόνες περιοχές όπως αυτές της Αφρικής, της Ασίας ή της Νότιας Αμερικής. Ειδικά για τις εκδρομές ανά τον κόσμο όπου ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας απαιτεί ή συνιστά υγειονομική αγωγή (εμβολιασμό ή λήψη φαρμακευτικής αγωγής) η TC ουδεμία ευθύνη φέρει. Συνιστούμε στους Ταξιδιώτες να συμβουλεύονται τον γιατρό τους ή το αρμόδιο Υγειονομικό κέντρο πριν το ταξίδι τους, ιδιαίτερα για άτομα τρίτης ηλικίας. Λόγω συχνών αλλαγών των περιοχών επιδημιών, συνιστούμε πάντα να επικοινωνείτε με την Υγειονομική Υπηρεσία της περιοχής σας.
ΤΙΜΕΣ
Οι αλλαγές των τιμών κοινοποιούνται αμέσως στο διαδίκτυο στην ιστοσελίδα www.travelcompass.gr. Η αλλαγή των τιμών μπορεί να προκύψει και μετά τη δήλωση συμμετοχής του Ταξιδιώτη. Σε αυτή την περίπτωση ο Ταξιδιώτης έχει δικαίωμα να αποδεχθεί την ανάλογη αύξηση της τιμής του ταξιδιού ή να ακυρώσει τη συμμετοχή του, εφόσον το επιθυμεί, ωστόσο, σε μια τέτοια περίπτωση υπόκειται σε ακυρωτικά έξοδα. Εάν ο Ταξιδιώτης επιθυμεί σε ένα οργανωμένο ταξίδι παράταση διαμονής ή άλλη επιπρόσθετη υπηρεσία που είναι διαφορετική ή δεν περιλαμβάνεται στο κράτηση του, η διευθέτησή της απαιτεί την καταβολή της επιβάρυνσης που θα προκύψει από την αλλαγή ή υπηρεσία (επιβάρυνση διαφοράς τιμής δωματίου, κόστος επιπλέον υπηρεσιών) εφόσον τέτοια αλλαγή είναι εφικτή. Η TC διατηρεί το δικαίωμα να ματαιώσει οποιαδήποτε κράτηση πριν την αναχώρηση για λόγους ανωτέρας βίας ή ασφάλειας, ήτοι για περιστάσεις ξένες προς της βούλησή της, ασυνήθεις ή/και απρόβλεπτες. Σε αυτή την περίπτωση η TC υποχρεούται να ειδοποιήσει τους Ταξιδιώτες για την ακύρωση 3 ημέρες πριν την αναχώρηση, επιστρέφοντας στον Ταξιδιώτη τα ποσά που έχει καταβάλει ή προσφέροντας κάποιο άλλο ταξίδι, χωρίς άλλη ευθύνη του. Αντιθέτως, σε περίπτωση που κατά τη διάρκεια του ταξιδιού προκύψουν έκτακτες συνθήκες και για να εξασφαλισθεί η ασφαλής πορεία του ή και ο επαναπατρισμός των συμμετεχόντων απαιτηθούν κάποια έκτακτα έξοδα, οι Ταξιδιώτες είναι υποχρεωμένοι να δεχθούν να πληρώσουν επιτόπου τα έξοδα αυτά. Τυχόν προσωρινή κάλυψη των εν λόγω εκτάκτων εξόδων από την TC δεν σημαίνει με κανένα τρόπο αποδοχή ευθύνης εκ μέρους της παρά μόνο προσωρινή οικονομική εξυπηρέτηση του Tαξιδιώτη, με υποχρέωση του τελευταίου για την άμεση τακτοποίηση της δαπάνης αμέσως μετά την επιστροφή του.
ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ
Παιδιά 2 – 12 ετών πληρώνουν συνήθως , μειωμένο κόστος διαμονής, σε περίπτωση που μένουν στο ίδιο δωμάτιο με τους γονείς τους.
ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ
Για την εξασφάλιση ξενοδοχείων και άλλων απαραίτητων υπηρεσιών, η TC μπορεί να πληρώνει σημαντικά ποσά πριν από την πραγματοποίηση των ταξιδιών που έχει προγραμματίσει και να δεσμεύεται με συγκεκριμένες υποχρεώσεις αποζημίωσης σε περίπτωση μερικής ή ολικής ακύρωσης. Γι’ αυτό και είναι με τη σειρά της υποχρεωμένη να παρακρατήσει ολόκληρη την προκαταβολή ή και να ζητήσει συμπληρωματική πληρωμή σε περίπτωση άκαιρης ακύρωσης.
Δεν παρέχεται δικαίωμα ακύρωσης λόγω αλλαγής ώρας πτήσεων από πρωί σε βράδυ ή το αντίστροφο, ή λόγω αντικατάστασης των ξενοδοχείων με άλλα της ίδιας ή και ανώτερης κατηγορίας, ή λόγω αναγκαστικών επουσιωδών αλλαγών στο πρόγραμμα που δεν αλλάζουν σημαντικά τον όλο χαρακτήρα του ταξιδιού. Επίσης δεν παρέχεται δικαίωμα ακύρωσης συμμετοχής λόγω ασθένειας, ή ιατρικές επεμβάσεις και ατυχήματα του Ταξιδιώτη πριν την ημερομηνία αναχώρησης. Εναλλακτικά, ο Ταξιδιώτης που αδυνατεί να συμμετάσχει στο οργανωμένο ταξίδι, για το οποίο έχει ήδη πληρώσει προκαταβολή ή και εξόφληση, μπορεί να εκχωρήσει την κράτησή του σε άλλο πρόσωπο, το οποίο πληροί όλους τους απαιτούμενους όρους για το οργανωμένο ταξίδι, αφού πρωτίστως ενημερώσει τη TC γραπτώς τουλάχιστον 10 εργάσιμες ημέρες πριν από την αναχώρηση, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό στην περιγραφή του συγκεκριμένου ταξιδιού. O Ταξιδιώτης που εκχωρεί και ο Ταξιδιώτης που αποδέχεται τη κράτηση.
Οι ακυρώσεις γίνονται εγγράφως προς την TC.
Η TC καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να αποφευχθούν χρεώσεις ακύρωσης όταν η ακύρωση προκύπτει από ασθένεια, ατυχήματα, ιατρικές εξετάσεις και παρόμοιους λόγους, οι οποίοι δεν δημιουργούν προϋποθέσεις ακύρωσης σύμφωνα με τα διδάγματα της κοινής πείρας χωρίς παρακράτηση των ακυρωτικών. Γι’ αυτό σας συνιστούμε τη σύναψη ιδιωτικής ασφάλειας για τα ποσά που επιθυμείτε καθώς και για την κάλυψη των ακυρωτικών τους για ασθένεια, ατυχήματα, ιατρικές εξετάσεις κ.λ.π. Η τακτοποίηση λογαριασμών που αφορούν ακυρώσεις γίνεται από το γραφείο μας το πολύ 5 ημέρες μετά το πέρας του ταξιδιού.
ΑΚΥΡΩΤΙΚΑ ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΤΑΞΙΔΙΩΝ & ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΩΝ ΤΑΞΙΔΙΩΝ ΚΑΤΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
Για τα ατομικά ταξίδια ισχύουν διαφορετικοί όροι ακυρώσεων σύμφωνα με όρους το εκάστοτε ξενοδοχείο. Οι όροι ακυρώσεων αναγράφονται στο έγγραφο επιβεβαίωσης κράτησης (Booking Confirmation).
Για τα οργανωμένα ταξίδια που έχουν καταρτιστεί κατόπιν παραγγελίας (on request) οι όροι ακυρώσεων και το χρονοδιάγραμμα εξόφλησης αναγράφονται στην αρχική ενημερωτική πρόταση του γραφείου μας που αποστέλλεται με e-mail στον εκπρόσωπο του γκρουπ, καθώς και στο έγγραφο επιβεβαίωσης κράτησης με την επιβεβαίωση των υπηρεσιών. Σε περίπτωση που η προκαταβολή/εξόφληση δεν κατατεθεί εντός του προκαθορισμένου χρονοδιαγράμματος από έναν ή περισσότερους συμμετέχοντες η TC διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει το ταξίδι. Οι ταξιδιώτες έχουν την υποχρέωση καταβολής των προβλεπόμενων ακυρωτικών. Συγκεκριμένα για την κατάρτιση του προγράμματος κατόπιν παραγγελίας παρακρατούνται 100 Ευρώ από τον κάθε ταξιδιώτη ως αμοιβή κατάρτισης του προγράμματος και του χρόνου εξυπηρέτησης αυτών.
ΑΚΥΡΩΤΙΚΑ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Για τις μεμονωμένες ταξιδιωτικές υπηρεσίες τα ακυρωτικά ισχύουν ως ακολούθως:
Κρατήσεις ξενοδοχείων μέσω της ιστοσελίδας www.travelcompass.gr. Το χρονοδιάγραμμα επιβεβαίωσης των κρατήσεων αναγράφεται στην επιβεβαίωση που λαμβάνει ο ταξιδιώτης στο e-mail του τη στιγμή της κράτησης. Σε περίπτωση μη εξόφλησης της κράτησης εντός της προκαθορισμένης προθεσμίας η κράτηση ακυρώνεται αυτόματα. Σε περίπτωση εξόφλησης μέσω πιστωτικής κάρτας αποστέλλεται αυτόματα στον Ταξιδιώτη το Voucher της διαμονής το οποίο έχει υποχρέωση να επιδείξει κατά το check in στο ξενοδοχείο.
AΣΦΑΛΙΣΗ
Η TC έχει συνάψει ασφαλιστήριο συμβόλαιο Αστικής Επαγγελματικής Ευθύνης με την MBM, σύμφωνα με την νομοθεσία, που καλύπτει τυχόν χρεώσεις προμηθευτών, οι οποίες προέρχονται από τη μη εκτέλεση ή την πλημμελή εκτέλεση κράτησης, καθώς επίσης και σε περίπτωση αφερεγγυότητας ή πτώχευσης με την υποχρέωση επιστροφής των καταβληθέντων στους Ταξιδιώτες.
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ / ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ
Όλα τα χρησιμοποιούμενα από την TC καταλύματα έχουν τη νόμιμη και σε ισχύ άδεια λειτουργίας που απαιτείται από τις αρμόδιες αρχές του κράτους υποδοχής. Δεν υπάρχει ενιαία διεθνής κατάταξη των ξενοδοχείων, εντούτοις, έχει γίνει αποδεκτή ή χρήση των αστέρων και ισχύει ως εξής:
2* = Τουριστική
3* = Β΄ κατηγορία
4* = Α΄ κατηγορία
5* = Πολυτελείας
Τα δωμάτια στα περισσότερα ξενοδοχεία ανά τον κόσμο έχουν μελετηθεί ώστε να φιλοξενούν δύο κλίνες. Ως εκ τούτου, συνήθως τα τρίκλινα δωμάτια είναι στην πραγματικότητα δίκλινα με την προσθήκη μιας επιπλέον κλίνης. Ορισμένα ξενοδοχεία δέχονται την προσθήκη και τέταρτης κλίνης προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι Ταξιδιώτες, είναι όμως αυτονόητο ότι ο χώρος θα είναι αισθητά περιορισμένος. Συνήθως, τα δωμάτια παραδίδονται στις 14:00 και είναι στη διάθεση των ενοίκων ως τις 12:00 της ημέρας αναχώρησης. Η TC, βέβαια, καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να παρατείνει το όριο παραμονής ώστε να εξυπηρετούνται οι Ταξιδιώτες που αναχωρούν με βραδινές ή πολύ πρωινές πτήσεις. Η εξυπηρέτηση αυτή θα υπάρχει εάν και εφόσον τα δωμάτια δεν έχουν δοθεί σε άλλους πελάτες του ξενοδοχείου. Σε περίπτωση καθυστερημένης άφιξης των μεμονωμένων Ταξιδιωτών στο ξενοδοχείο, όπως για παράδειγμα μετά την ημέρα της προγραμματισμένης άφιξής τους, και εφόσον δεν έχουν ενημερώσει σχετικά, το ξενοδοχείο έχει δικαίωμα να διαθέσει και την υπόλοιπη κρατημένη περίοδο εάν του ζητηθεί. Επομένως, τυχόν καθυστερήσεις στις ανταποκρίσεις πτήσεων μεμονωμένων Ταξιδιωτών προς μακρινούς προορισμούς πρέπει να αναφέρονται στη TC, ώστε να ειδοποιούνται τα ξενοδοχεία στους κατά περίπτωση τόπους προορισμού.
Τα ποτά, εκτός αν ρητώς αναφέρεται, δεν περιλαμβάνονται στην τιμή της ημιδιατροφής ή της πλήρους διατροφής. Το αυτό ισχύει και για την περίπτωση άλλων προσωπικών λογαριασμών οι οποίοι δεν περιλαμβάνονται στην τιμή του δωματίου. Υπενθυμίζουμε στους Ταξιδιώτες να εξοφλήσουν τυχόν προσωπικούς λογαριασμούς (τηλεφωνήματα, ποτά κ.λπ.) πριν την αναχώρησή τους από το ξενοδοχείο. Σε καμία περίπτωση η TC δεν επιβαρύνεται τους προσωπικούς λογαριασμούς Ταξιδιωτών.
ΓΕΥΜΑΤΑ
Οι κρατήσεις περιλαμβάνουν τα αναφερόμενα στο συμφωνηθέν προγεύματα και γεύματα. Η TC δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ποσοτική ανεπάρκεια ή για την ποιότητα των γευμάτων αφού αυτά καθορίζονται αποκλειστικά από τα ίδια ξενοδοχεία/τοπικά εστιατόρια.
Στις αναχωρήσεις Χριστουγέννων και Νέου Έτους δεν περιλαμβάνεται Εορταστικό δείπνο στα ξενοδοχεία και το προσφερόμενο φαγητό πολλές φορές είναι γεύμα.
AΠOΣKEYEΣ
Κάθε Ταξιδιώτης είναι υπεύθυνος για τις αποσκευές του. Η TC δεν έχει καμία ευθύνη σε περίπτωση που χαλάσει μια βαλίτσα και αξίωση αποζημίωσης δεν γίνεται δεκτή για πιθανή φθορά βαλίτσας. Συνιστούμε στους Ταξιδιώτες, αν είναι δυνατόν, να έχουν μόνο μια αποσκευή και όχι πολλές μικρές οι οποίες δυσχεραίνουν τις μετακινήσεις.
ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ
Στα αεροδρόμια και στα λιμάνια οι Ταξιδιώτες θα πρέπει να βρίσκονται τουλάχιστον δύο ώρες πριν την αναχώρηση τους. Αν δεν προβλέπεται Συνοδός στο ταξίδι, πρέπει να επιβεβαιώσουν τις επόμενες πτήσεις τους με την αεροπορική εταιρεία και να βεβαιωθούν από ποιό αεροδρόμιο και σταθμό αναχωρεί η πτήση καθώς και την ώρα της. Προτρέπονται να έχουν μαζί τους πάντα το διαβατήριό τους και να έχουν τακτοποιήσει από την προηγουμένη ό,τι μπορεί να χρειαστεί στο δωματίο ή την καμπίνα, ώστε να έχουν τη δυνατότητα του έγκαιρου ελέγχου.
ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ
Η TC και ο Ταξιδιώτης δεσμεύονται από κοινού να επιλύσουν με καλή πίστη κάθε διαφορά που ενδέχεται να προκύψει. Σε περίπτωση οριστικής εξώδικης διαφωνίας, εφαρμοστέο είναι το ελληνικό δίκαιο και αρμόδια τα Δικαστήρια Αθηνών.
ΕΙΔΙΚΕΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ
Οργανωμένο ταξίδι, σύμφωνα είναι προκαθορισμένος συνδυασμός τουλάχιστον δύο εκ των ακολούθων στοιχείων, ήτοι, μεταφοράς, διαμονής, άλλων τουριστικών υπηρεσιών μη συμπληρωματικών της μεταφοράς ή της διαμονής, που αντιπροσωπεύουν σημαντικό τμήμα του οργανωμένου ταξιδιού, εφόσον η εν λόγω παροχή υπερβαίνει τις 24ώρες ή περιλαμβάνει μία διανυκτέρευση και προσφέρεται προς πώληση σε μία συνολική τιμή. Travel Compass